yes,

I wanna do bad things with you ;)


Serien True Blood är gryyyyyyymt bra.
Lite som twilight men denna serie är lite mer "vuxen" haha inget för småbarn iaf :P
och riktigt grym låt i början på serien med och bra skådespelare :) Alexander Skarsgård är ju med i den serien och han spelar vampyr med långt blont hår som gillar svensk musik HAHA
Har redan sett runt 8 avsnitt, vill verkligen få tag på dom andra avsnitten med, så spännande ;)

Jaa annars har jag verkligen inte gjort mycket idag, har bara suttit i soffan och glott tv. Hade tänkt dra till stan eller tuna park med fia men kom på att jag måste ju laga mat här hemma så hinner nog inte med det, synd höhö

Nu ska jag väll ta tag i alla kläder som ligger lite här o där och sen bädda sängen o lägga mig en stund o vila! Som om jag inte redan gjort det heladagen? hehe

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag har redan sett hela serien ;)

2009-09-05 @ 15:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0