Wääääh tisdag.

Hello people ;P
Nu har jag äntligen lite tid över för att skriva här hihi. Har fått ledigt för dagen idag från kunskapscompaniet, Ledaren tyckte inte att jag behövde vara kvar eftersom jag inte hade något och göra där. Så det är ju lite skönt sådär att bara få komma hem och slappa en stund ;)
Jaa i helgen var jag ju på kryssning, och de var ju kul :P Förutom att jag var jävligt trött så jag somna ganska tidigt, men fick väll kanske högst 2 timmar sömn på hela natten, för en av dom man delade hytt med hade ju tydligen STORA problem med snarkningar, helvete vad det lät ;S jävla borrmaskin HAHA. jaja gick upp tidigt iallafall och kolla runt på båten bara och spelade bort lite mer pengar hihi... kom hem vid 5 tror jag? var jävligt trött så somnade tidigt och tog det bara lugnt på söndagen sen :)

Och jaa vad har man nu annars och göra i veckan då?
Ska väll antagligen bara tvinga mig upp på morgonen och ta mig till kunskapscompaniet varjedag nu, sen nästa vecka blir det eventuellt praktik.. hoppas!!!!!! Det är extremt segt och sitta där bara och inte göra någonting, söka lite på internet är väll det ända man gör :)
Är ganska upprörd just nu med över alla jävla papper man har här omkring sig. så jävla onödigt mycket, och de är typ post som inte ens är viktig med, hatar sånt. Kan inte allt bara komma över genom mejl eller något haha, de vore så sköööööönt :) Och jag som är så ordningsam annars har blivit helt det motsamma just nu, fyfan ja ghar verkligen tappat lusten att bara hålla ordning på alla papper, MEN jag ska ner på stan nu idag med pandan hoppas jag och då ska jag köpa lite permar och sånt som man kan hålla ordning på papper med. Det vore nice =)

Ska fixa här inne lite nu sen tänkte jag föra över lite bilder till datan och lägga in här kanske? ;)


"And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0