Virus på hela data skärmen!!!!!!!

HAHAHAHA gjorde värsta nysningen nyss på hela dataskärmen här på kc!!!!! och jag tror jag börjar bli sjuk.. hoppas verkligen inte, är verkligen inte sugen på att få någon förkylning nu eller sånt om jag ska ut på praktik nästa vecka. fyfan! haha men nysningen var rolig iaf, den kom ifrån ingenstans typ.
Men men, jaa här sitter jag på kc och ska skriva en "presentation" om ett företag och det står helt still i min stora smarta hjärna hahah, nej usch vet itne hur jag ska göra.. vill verkligen inte göra den här presentationen eftersom jag är sämst på sånt skit, blöö, och något som gör det ännu mer surt är att jag fick ihop en ganska bra presentation igår och så när jag sitter och söker runt efter lite mer information så dör helaskiten utan att jag hinner spara. fyfan vad drygt, jävla skitdata!

Men ja iallafall, jag ska nog ta o gå hem nu, eller kanske blir det stan? De är nog massa spring där hemma nu, dom ska installera en duschkabin! Har kasta ut badkaret och det stora handfatet för att göra mer plats i det lilla badrummet. Badrummet är ju gaaaaanska smallt och det är trångt om man ska ha ett stort badkar och handfat plus en stor tvättmaskin och massa tvättkorgar haha.
Nej nu ska jag försöka få tag på fiakärringen, vill nog ta mig ner på stan istället ;)
Höööööres jao.

Kommentarer
Postat av: fia

HAHAHA VIRUSALEX, jo min mat blev bra,inte alls, potatisen blev sönderkokad och fisken lite bränd och så :P HAHAHA

2009-09-03 @ 18:45:02
URL: http://skinande.blogg.se/
Postat av: alexandra

HAHA ja vi är så duktiga i köket ;)

2009-09-03 @ 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0