rensning...

skuuuuuulle kunna behövas. Alla papper och sånt som är så onödigt o ha kvar. Måste ta mig i kragen någondag och fixa det... eller nej.. Imorgon ska jag GÖRA DET! Det får bli ett måste, sortera alla viktiga papper och sånt, har ju fixat pärm och en sak man förvarar papper i som värkar skitbra utom att när jag köpte den var det massa små svarta hårstrån i den ? :S vadfan, damsugade och torkade rent det iallafall, orkade inte gå tillbaka med den och fråga vad det var för hårstrån i den HAHA.
Kan ju visa denna fina sak imorgon =) vet inte vad man ska kalla den? portfölj? äsch vet inte hehe..

Men men, ska bädda ner mig i sängen och kolla på dom sista avsnitten i Säsong 2. True blood alltså ;)
Finns nog ingen bättre serie, synd att man inte har tålamodet att vänta på att få se ett avsnitt varjevecka :P nej här ska det ske fort, inga väntetider här inte haha =)
Ni kanske märkte att jag la upp en bild förut? Det var faktiskt inte något fel, det var något fel på bilden jag skulle lägga upp tror jag =/ väldigt skumt hehe.

men nog med det här nu, nu blir det mysdags.

Kommentarer
Postat av: amanda

true blood är bäst fan ;P du skulle du vilja fixa om min blogg haha om du vill ? (A)

2009-09-10 @ 19:21:51
URL: http://daurlos.blogg.se/
Postat av: evelina såååklart^^

hej stjärtnisse :D visste inte du hade blogg men nu vet jag, jättefin ^^ Kolla in min, har gjort om den hiih .. puss <3

2009-09-10 @ 19:23:59
URL: http://mittlivminvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0