Ledig vecka...

Det kommer bli NIIICE, men sen nästa vecka hoppas jag verkligen allvaret börjar haha. Vill verkligen ut och göra någonting om dagarna, nästan vad som helst som har med affär o göra.. eller butik. Hade nog nästan helst viljat testa på En klädbutik men man tar de man får :) Och får hoppas på att man kan få ett jobb där i framtiden med men annars lär man ju fått väldigt bra erfarenheter för att kunna få söka till andra butiker med =)
Var väldigt snabbt till kc idag, kändes nästan lite onödigt men det gör ingenting för då fick man iallafall kämpa sig upp och varit vaken hela dagen har man med.. Och om någon timma eller så ska man ut till tvättstugan och tvätta upp all 60 tvätt och lite kläder man anväder så bra så!!
Har hunnit ner till stan idag och shoppat lite :D  JAAjag vet jag är sämst på att lägga upp bilder men det är nog mest för att jag inte orkar sitta vid datan 15 timmar om dagen, tycker det räcker gott o väl med en timma mest.. men de är ju jag, Men det är så att jag får lätt ont i huvudet vid datorn.. tror att det kan ha något att göra med synen buhu!

Nej nu ska jag återigen tillbaka till pappersarbete sen blir det tvättstuga OCH okej kan lägga upp lite bilder senare.. JAG LOVAR ! ;) ska slänga in en tidsignal så jag kommer ihåg haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0