host..

hosthosthosthosthosthost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! på er, hahah vill inte vara sjuk vadfan är det här . Jag har verkligen inte tid med och vara sjuk, suck. och hemma är jag inte heller vilket är bara mer jobbigt för då kan man verkligen inte vara koppla av och fokucera sig på att bli frisk ist. Och bilderna som jag lovat lägga upp har inte blivit något av eftersom jag fortfarande har så mycket annat att tänka på och ta hand om.
Måste säga att det verkligen är jobbigt att vara vuxen och behöva ta hand om allting själv, ingen hjälp med någonting får man heller, man får helt enkelt klara sig själv! Vissa har ju tur iofs men jag tror nog att får man lära sig att ta hand om sig själv och lära sig att ta tag i sina egna problem och allt annat som hör till i livet så tror jag man lär sig mycket mer genom kanske sina egna misstag och att man kan växa mer som människa och hitta sitt rätta jag. Blabla vet knappt själv vad jag snackar om HAHA känns det som iallafall är inte ens människa som blir allt för djup.. eller ? jo kanske det jag är ibland, skrapar på ytan lite ibland med blir det för intressant kanske jag gräver mig djupare ;) Jo så är det nog... vi gjorde en intressant... hmmm vad ska man säga? ... undersökning? eller enkät kanske det heter ja. jaa vi gjorde en enkät om oss själva.. vi svarade på frågot och räknade ut en summa och genom den summan kom vi fram till vad vi var som personer själva. tex, driver, stödjande, analytiker och sånt och det var ganska intressant, funderar på o fixa dom papprerna och testa på andra för det var roligt och veta :D haha tycker jag iallafall.
Men men här sitter jag och skeiver lite allt för mycket som vanligt höhö.
Jag är iallfall som sagt hos rickards pappa just nu med robin och rickard, dom sitter nu och spelar något tråkigt fotbollsspel på playstation suck.. vill hem och sova. Igår kväll slockande jag verkligen bara helt, var så slut och trött fast jag inte hade gjort någonting. Men det kanske beror på att man har något virus i sig? humm ja men skitsamma, hoppas bara det går bort om nån dag eller så, hatar att vara förkyld.

Är jag bättre imorgon blir det nog kanske KC igen, skulle egentligen gjort den dära uppgiften idag men blev ju inget med det, får se om det blir något imorgon då :)
Men ja, jag uppdaterar väll läget imorgon om hur det ser ut haha, kanske kan ta arslet ur vagnen och ta lite kort på de fina nya jag köpt med ;) och äntligen börja lägga ut lite mer bilder om så önskas? men de antar jag nog hihi..
men god natt och hejdå

Kommentarer
Postat av: amanda

bra att du skrivier bra bra bra we like it

2009-09-03 @ 22:54:49
URL: http://metrobloggen.se/daurlo
Postat av: Suomalaisena

alexandra haista paska!

2009-09-04 @ 12:13:41
URL: http://www.suomi.fi
Postat av: amme

kan du fixa min blogg alex?

2009-09-05 @ 13:51:53
URL: http://daurlos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0