Vilostund yeah.

Tog en powernap nyss haha, kände att jag behövde det eftersom jag inte är så van vid att vakna dessa nya tider man har om dagarna ;)
Har ju börjat på Kunskapscompaniet här i eskilstuna och de går ju ganska bra. Utom att dagarna lär bli väldigt sega, men mycket får man nog lära sig hoppas jag och det vore vääääääldigt bra om man kunde få jobb/praktik någonstans, har ett ställe jag skulle komma tillbaka o se om två veckor på och det är just där jag vill vara. Vore apnice haha!

Nu har jag ju bestämt mig för att vara ute och gå varjedag, och måste ta mig i kragen o göra det nu om en stund, VIKTIGT! verkligen. borde nog ta midje mått och sånt med för o se resultat, vissa tror ju resultatet står på vågen ;) Men så är ikke saken hehe

Så ut på spåret nudå, hejsvejs;)

Just det, kan ju tilläga att på fre dag blir det KRYSSNING. ohyeah cinderella here i come ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0