Heeerligt vader?

Härligt var det... Tog en promenad ut i spåret ungefär 3 km blev det hehe skönt känns det iallafall att få röra på sig. OCH DET BEHÖVS kan jag säga!
Ska till affären imorgon och köpa mina goooda smoothies, i promies you it taste like heaven HAHA nemen de är jäkligt gott och samtidigt ganska nyttigt, eftersom jag inte gillar frukost och hatar att trycka i mig en macka brukar smoothies funka utmärkt, väldigt bra att få i sig. kanske en knäckemacka då om man känner fört med hehe, annars kanske de blir lite för tunt.
Imorgon är det  måååååndag, booooring. Ska till kunskapscompaniet ock kolla med ledaren om han har fått mitt mail och att det funkade att klicka upp det, har ju inte word, eller har något som heter wordpad? :S kanske inte spelar någon roll. Men iallfall så ska jag nog höra av mig till fian hon ville väll till stan? möhö

fast nu kom jag på att jag måste städa utan kläder som ligger på hela sängen här och bädda rent innan man ska sova så jag säger hej dåååååå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0